28 november

Jisses amalia, snart ar det december! Har pa NZ har det varit julpynt och julmusik i varenda butik sedan 1:a november, och pa sondag satter folk upp sin julgran. Oj oj oj... Det blir inte mycket julpynt har i ar heller. Vi kommer vara sjalva under hela julhelgen, Kelly's foraldrar ar bortresta, och med Tova huligan i huset ar det lika bra att lata bli.

:)

Snart december betyder att det sedan blir januari... Och da ar det bebisdax!!! Jag har nu fatt datum for kejsarsnitt, och det blir den 5e januari, om inget oforutsett hander. Konstigt att veta exakt nar bebisen kommer, men skont pa satt och vis. Min diabetes har gjort honom/henne till en liten tjockis, sa det kanns bra med snitt!! Bara 5 veckor kvar!!!!!!

Det har borjat likna sommar har nu. Det kan snabbt vaxla dock, idag ar det kyligare med regn och askvarning. Vi har ialla fall investerat i en ny pool till Tova, och lite andra uteleksaker. Sa har kan det se ut hemma hos oss nu:


Kommentarer:
Postat av: Lillan

Hurra för dig gumman!

( gör nu ett nytt försök med brevet, datorn stängs av hela tiden. )

Skönt att du har ett datum att gå efter. 5 januari är bara dagar bort... ;-)

En alldeles ny nyhet från oss är att Behzad o Eva ska ha barn den 10 juli!!

Sen ska Tinas storasysters flicka, Rebecca ha sitt andra barn i februari.

Så nästa år blir även det ett kanon år.

Yvette flyttar hem, Erik flyttar från Sala till Växjö o Jonas ska börja vara pappa ledig.

Vicket år!

Här är allt ok. Hanna har en vaken period just nu. Hon sover ungefär 1,5 timme på hela dagen!!

JÄTTE kul!!

Min mamma tid då man kan göra andra saker är över. Men jag hoppas att den kommer snart tillbaka för detta är skit jobbigt. Ännu en vaken unge! Usch!

Men hon sover bra på natten o det är en tröst.

Nu ska jag iväg o hämta Isak på dagis. Ha det nu så gott o kan du så skicka ett mail till mig om när din mamma o syster åker till er. Så jag hinner lämna över presenterna..

Ha det gott hjärtat så hörs vi snart. Saknar dig... Lillan

2008-12-02 @ 12:44:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits