28 mars 2008

Jotack, min forsta dag gick jattebra! Min chef ar mycket speciell - men vem ar inte det! Hon ar konstnar, och det forklarar sakert en del. Till L & F vill jag meddela att hennes namn som ogift var Stenberg...

:)

Det var inte sarskilt mycket att gora i butiken idag, och det var skont, sa jag fick ta det lite piano sa har i borjan. Jag tror helt enkelt jag kommer GILLA det har jobbet!!! Synd att de betalar sa daligt bara, men san't ar livet.

Tova hade annu en toppendag pa dagis, och pappa invigde hamtnings- och middagsrutinen. So far so good! Vi avslutade dagen som de flesta andra dagar, med ett bad i vart nya badkar. Da kan det se ut sa har:


image319

Kommentarer:
Postat av: Piiiiz mammablogg

Hej! så otroligt fin liten tjej!! är själv gravid med 3:an o surfar runt efter andras gravidbloggar nu :-) Bor ni i Nya Zeeland?? spännande! ha det så bra!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits