28 december 2008

Efter att ha spenderat nastan hela juldagen pa sjukhus har malet varit att TA DET LUGNT de senaste dagarna. VAdret har varit OK, sa vi har varit utomhus och forsokt underhalla Tova sa gott det gar. Tror hon saknar dagis med all fart och flakt... :)

Allt OK med mig och bebisen, men mina varden ar forfarande inte bra. Vi hoppas dock att vi kan halla den 5e januari som DAGEN D! Inte langt kvar nu...

Sa har ser jag ut vid 37 veckor... Josses vilken kula man har...



Idag har vi varit ivag och kollat pa nagra hus. Ett hus som jag aaaaaaaaaaalskar, men det ar nog for manga saker som talar emot att det blir det huset till slut. Dromma kan man ju alltid... ;)

Aterkommer forhoppningsvis innan nyar, KRAM!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits