21 december 2008

Klockan ar 3.30 (pa morgonen, ja...) och jag sover INTE. Jag sitter har och skriver listor och blogginlagg. Inte sa bra, men det gar liksom inte sova. Varfor???

* Jag ar tjock och obekvam
* Det ar supervarmt och klibbigt
* Kelly snarkar som bara den
* Jag har listor i huvudet som behover komma pa papper

Knappa jag...

Annars inte sa mycket att rapportera egentligen. Tova har lite hosta, men inte sa farligt. Det har dessvarre betytt att hon inte fatt bada i sin lilla pool, och eftersom det varit varmt de senaste dagarna har det varit trist forstas. I eftermiddags borjade det dock regna, och ska tydligen gora det i nagra dar framover. Tyvarr - for min skull - ska det dock fortsatt vara varmt, vilket betyder KLIBB!! Usch!!!

Naval, bara tva veckor kvar till bebis kommer...

Vi har nu bestamt oss for pojknamn, Kelly och jag, men ar inte 100% pa flicknamn. VI har en liten lista, men inget sjalvklart, som vi hade med Tova. Vi far se vem det ar som kommer ut helt enkelt. :)

Sa har sag Tova ut nar hon kom (kolla in oronen!!!), undrar hur nya bebben kommer se ut???


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits