19 december 2008

De senaste dagarna har det varit lite rorigt har hos oss. Mestadels mentalt... Det verkar som om vi nu kommer salja huset, och vi forsoker nu  organisera allt vad det innebar, och ocksa hitta ett hus till oss!!

Vi har farit runt pa visningar bade har och dar, och forsoker hitta det basta alternativet med den budget vi har. Det ar svart... Eftersom vi dessutom kommer salja privat (till grannen!!!) maste vi vanta pa att kontraktet med maklaren gar ut. Dessutom ska det ju liksom fodas barn mitt i alltihop...

Vi far se hur allt blir. Forhoppningsvis behover inte syrran och mamma vara flyttgubbar nar de kommer hur som helst!!

Sommaren verkar ocksa ha kommit for att stanna. Visst kommer det regn da och da, men det ar VARMT! Jattekul nar man ar tjock som en val, som jag... Det ar grymt svart att kanna nagon som helst julkansla, det ar da ett som ar sakert!! Onskar det fanns lite glogg och hembakta pepparkakor i skafferiet. A andra sidan skulle det kanske inte vara sa bra for mig som har diabetes att inta just det...

:)

Avslutningsvis ett blidcollage pa Tova. Det ar sa har - hon HATAR nar man pillar med hennes har. Vi lyckas oftast (nufortiden) satta ett spanne i luggen, sa att den inte faller ner i ansiktet, men tofs eller annat gar INTE!!! Ibland KAN det ga nar hon ater, men oftast tar hon bort snodden efter 2 minuter. I forrgar lyckades jag overtala henne att ha tofs och extra spannen i flera timmar! Helt fantastiskt!!! Jag far kanske skylla mig sjalv att jag har det har problemet, eftersom jag inte vill klippa henne annu. Vill att haret ska vaxa fritt ett tag till...

Hur som helst. Jag forsokte fota Tova i sin haruppsattning, men det gick sadar. Nagra foton blev det, och jag tycker hon ser sa annorlunda ut med uppsatt har. De knubbiga kinderna syns tydligt hur som helst!!! Har kommer bilderna:



Hoppas ni har JULMYS hemma i Sverige, kram!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits