Tova 13 manader

Jag har inte sa mkt kul att rapportera... :) Varen ar pa god vag, sa vi ar ute o leker ganska mycket. Det ar ju skont forstas! Tova gillar att "ga", dvs att ga med oss. Visst, hon gar fler steg sjalv nu, men det gar ju sa sakta, sa det ar ju roligare och gar snabbare om ngn av oss haller i hennes sma hander samtidigt!

Forra helgen akte vi med min vaninna S till Taupo som ligger typ 3 1/2 tim soderut. Det ar kallare dar, da stan ligger vid en sjo som ar omringad av berg. S mamma hade baddat med sju filtar i min sang!!! Riktigt sa kallt var det ju inte, men det ar ju tanken som raknas... Tova hade kul, speciellt nar vi var nere vid sjon. Hon hade kul med ander o svanar, men framfor allt var det kul att ata sand. Forstas... Det var varre for henne med somn, hon ar som sin mamma antar jag. Sova borta ar svart... :)

Hoppas ni har det bra, var an i varlden ni befinner er... KRAM!

Spring

Kommentarer:
Postat av: Björn

Hon är stor nu. Och fin. Glad vår på er, vi har höööööööööööst!

2007-10-13 @ 12:49:35
Postat av: Lovisa

Verkar trevligt med vår...saknar er allihop! Kram från Malmö

2007-10-13 @ 16:02:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits