Gott Nytt 2007!!!

Hej vanner over hela varlden, hoppas ni har firat in det nya aret pa ett bra satt. Vi och alla smalanningarna (vi ar 11 pers totalt med barnen), hamnade pa en mysig restaurang har i narheten som har en helt fantastisk utsikt. En mycket trevlig kvall. Vi avslutade hemma med bubbelvatten o fyrverkerier som nastan satte eld pa de torra traden utanfor huset.... Fint det...

:)

Tova var jatteglad hela kvallen, o kande sig speciellt fin i sin klanning som hon fatt av plastmorforaldrarna i Dubai, bildbevis nedan!


Andra aventyr star pa schemat nu, mer updates kommer - det lovar jag.


Massa nyarskramar fran oss!



I DubaiklanningHAPPY new yearGott nytt ar


Kommentarer:
Postat av: mysan

guuud vilken söt unge!
hit kommer jag gärna igen och läser!

god fortsättning! =)

Postat av: Anonym

Hur söt får en bebis bli egentligen. Det här var det sötaste jag någonsin sett.Själv har jag bara pojkar, inte så bara, vuxna nu, men ändå. Åhh, så ljuvlig. Grattis.

2008-01-31 @ 18:52:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits