Moster rapporterar

Jag har ANTLIGEN blivit moster pa riktigt!!! Onsdag kvall runt 8-snaret fick Ingela & Anders en liten tjej! Vet inte langd o vikt o namn o sant annu, har inte hort ngt sen i morse (nz tid), men alla mar bra o det ar huvudsaken. Jag ar sa stolt. Om en timme eller sa kan jag tydligen se underverket pa www.ltkronoberg.webbisar.nu. Inget dar an, jag vantar tappert pa att fotografen skall vakna... :) Jag vill att tiden ska ga fort fort fort sa att det blir december snart sa jag kan pussa o krama pa alla nya bebisar hemma!!!

 

Mer goda nyheter; immigration har antligen uppmarksammat min ansokan. Det ar i rullning... Jag behover komplettera med massa mer saker, och forhoppningsvis kan jag hitta allt de ber mig om! Jag har bestamt mig for att detta ar positivt dock, och haller huvudet hogt med flaggan i topp o allt vad det heter... :)

 

Suzi, var office manager o executive assistant ar sjuk idag, vilket innebar att jag hjalper alla (kanns det som ) pa kontoret idag. Sjalvklart ar det en major deadline i eftermiddag som hon vanligtvis ar ansvarig for, men da far svenska flickan rycka in o hjalpa till. Darfor har jag skrivit denna korta blogg under 4 timmars tid, hi hi hi...

 

Ikvall ska Anna hanga med hem till mig. Vi ska sitta framfor brasan o skvallra o kolla svensk film pa storbildsteven o kaka grymt mycket popcorn (jag i alla fall)! Det ar inte sa ofta vi kan ses, men ikvall ar det dags.

 

All for now, kramis!

//Moster Annelie


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits