Allt pa en gang...

Det har hant mycket pa senaste... Jag har blivit moster, det har bombats i London nar vanner var dar, vi har kopt o salt hus. Jag har varit lite stressad kan man saga... Nu har det hant mer spannande saker.... Jag ringde till Immigrationsmyndigheterna for en stund sen, o de berattade for mig att det tas beslut IDAG om min ansokan. IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har ont i magen nu... Vet inte vart jag ska ta vagen... Min hjarna ar ett enda MIFF MAFF!!! Jag vet inte om det bra eller daligt att de fattar beslutet sa snabbt efter jag lamnat in kompletterande uppgifter, det var en vecka sen jag gjorde det... HJALP!!!!! Jag skulle behova ett glas alkohol... :)

 

Lovar att uppdatera sa fort jag vet nagot...

 

KRAMIS!

//Annelie

(svensk o forvirrad)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits