SENZ

Var pa massa i helgen "Scrapping Event New Zealand". Inte jatteimponerande, men kul att se vad som finns "out there". Nar det galler stamplar o sant kanns det som om Sverige ar laaaaaaaaaaangt fore. Mest besviken blev jag over att det inte var sa mycket "masspriser", utan allt var samma pris som i butiken - i de flesta fall. Lyckades gora av med pengar anda forstas, men holl mig hyfsat bra till min budget. Var ute efter att fylla pa mitt blomforrad, o det gjorde jag! Detta (plus en "rollerstamp" tror jag att det heter, som ar pa bestallning) inhandlades:

Inkop


Har kommer ocksa lite nytt jag gjort:

Kort 34

Mellanmal

Min forsta LO pa enbart engelska... Ska skicka in den till en tavling har pa NZ, sa det fick bli pa engelska!

Beautiful

Kommentarer
Postat av: Helena /pixelit

Hej och tusen tack för de fina orden om mina kort i min blogg.Blev så glad och varm i hjärtat.Gillar din LO till tävlingen,blir spännande att se hur det går.Fina färger och häftigt material tycker jag.
kram och ha en fin helg med massa sol o värme,

Postat av: Gunilla/nilla

Det var en massa fina saker du har gjort!
Ha en skön vecka!!

2007-06-03 @ 21:51:50
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback