Sa mycket inspiration...

...har jag! Men det finns inte tillrackligt med timmar pa dygnet... :)

Har gjort en hel del kort, men de ar till fodelsedagsbarn, sa de far ni se nar de kommit fram till respektive person! Kan daremot visa 3 LO's som jag fick till igar. Tova blir sa latt sa sot (tycker jag forstas) pa alla bilder, sa jag skulle latt kunna scrappa varenda ett. Men det gar ju liksom inte... Vi tar sakert 150-200 kort pa henne per manad! Over the top fragar man sig, men tja... KUL tycker vi!!!

Forresten har jag med en LO pa scraputmaningens blogg igen. Sa kuuuuuuuuuul att bli utvald, de far in sa otroligt manga snygga grejer!

http://scraputmaningen.blogg.se/1178434204_veckans_insnda_bidrag.html 



Utflykt
Morgonbus
Sot

Kommentarer
Postat av: Katja

Håller med dig...du har en riktig liten sötkaramell där...
Kram Katja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback