Jag

Jag ar en fattig men lycklig svenska som bor och andas pa Nya Zeeland sen juli 2003. Min vardag fylls av att ta hand om min dotter Tova som foddes i september 2006. Om detta bloggar jag pa http://annelie.blogg.se - modern till denna blogg...

Nar jag vantade Tova upptackte jag scrap-booking. Jag borjade forsiktigt under min graviditet, och har tappert forsokt sedan dess. Tyvarr ser mina forsok ut mer som ett "upp-piffat" fotoalbum... En stor orsak till detta ar min ekonomiska situation, som hemmamamma far man ingen ersattning efter tredje manaden har pa NZ, o det man far racker liksom inte till att shoppa loss pa scrapping-grejjer...

:)

Men - jag har gjort sa gott jag kunnat, o har forhoppningsvis blivit battre o battre sedan jag borjade. Inget i jamforelse med de alster jag spanat in pa olika svenska scrap-bloggar, och det ar lite frustrerande.

Har tanker jag lagga upp mina alster, o hoppas kunna fa kritik, berom, tips o rad om scrapping.

Vill ocksa understryka det faktum att jag inte har en scanner som funkar, sa mina alster fotograferas for att kunna laggas upp har. Inte jattesnyggt precis...

:)

Tova's bok har bade svensk o engelsk text, eftersom hennes pappa ar Nya Zeelandare. Forhoppningsvis lyckas vi med att fa henne tvasprakig sa smaningom!

Hall till godo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback