Tavlingsbidrag #2

Jaha, 7-veckors tavlingen fortsatter... Jag samlade forstas inga poang pa forsta utmaningen. De som kom pa "medaljplats" hade gjort HELT OTROLIGA grejjer. Hon som samlade flest poang var sjalvklar nar man sag hennes LO. Helt fantastisk. Ska se om jag kan lanka eller lagga ut bilden pa ngt satt. Verkligen otrolig...

Har nu gjort klart mitt bidrag till vecka tva. Sa har lod utmaningen:

There are certain things in our everyday life which form a part of our routine, whether it be a cup of coffee first thing in the morning, to writing in a journal every day or perhaps it's talking to a certain person everyday - whatever your 'thing' is - we want you to create a page that tells the story about this part of your life. Page size is up to you but there must be a photo and journalling is also required - handwritten or computer is fine.

Fick en ide om vad LO'n skulle kretsa kring direkt, men sjalva "designen" pa LO'n tog lang tid att fa till. Ar hyfsat nojd dock...


Challenge 2



Tack for alla era snalla o uppmuntrande kommentarer. Det uppskattas verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: Lilo

Jättesnygg LO!!! =)

Postat av: cattis

Jaaa..den var verkligen snygg! =)

2007-08-20 @ 20:44:08
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Katja

Jättefin lo med en väldigt personlig journaling som berörde mig.
Hoppas det går bra för dig i tävlingen.
Kram.

2007-08-21 @ 10:47:25
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: Sara

Tack för dina gulliga kommentarer i min blogg! Vilka härliga scrapalster du har här - lägger till dej på min bloggrunda, så jag inte missar något! *kram*

2007-08-21 @ 14:14:21
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback