Som om det inte vore nog...

...med att jag har en tavling att koncentrera min skaparlusta kring... Nu har jag dessutom bestamt mig for att soka till ett DT i en nyoppnad butik har i Auckland. Jisses... De vill ha en LO om "mig & 5 saker folk kanske inte kanner till om mig", tva andra LO's o en "off the page". Sa jag far val ta o skapa min forsta canvas... HJALP!!!!!!!!!!! Har kommer hus som helst min "JAG-LO":

DT 1


Och sa har jag fatt till min forsta LO till tavlingen. Deadline ar midnatt pa tisdag, sa jag ar ute i bra tid. Skont det i alla fall. Men jag tyckte utmaningen var kranglig, for en nyborjare som mig... Sa har lyder utmaningen:

'Create a minimum of 2 embellishments that MUST be used on your layout - ideas could included making your own chipboard accents, altering buttons, ribbons, using fabric to create flowers, altering glass slides, photo mounts, paper flowers - the list of possibilities is endless!!! We are looking for original embellishment ideas that fit your page theme - originality is the key to winning this challenge!!! No size restriction on the page size you complete ie 6x6, 12x12 etc '

Sa har ser min LO ut:

Challenge 1


Mina 2 embellishments ar hjartat som ar skuret ut av ett "polystyrene sheet" (vet inte vad det heter pa svenska) o farglagt med rod stampeldyna. Under fotot vit "mesh". Bada de materialen anvander min make i sitt dagliga jobb, sa jag tyckte det var lite fiffigt att fa med det, eftersom fotot ar ett brollopsfoto... Sytt fast i "meshen" ar sma, sma, sma roda parlor, som jag var tvungen att tra pa traden for hand da jag inte hittade mina nalar i var renoveringsrora...

Uppskattar om ni ger mig lite ris o ros om de ovanstaende. Jag kanner mig som en san TYDLIG nyborjare!!! Men jag har kul, o det ar ju faktiskt det som ar huvudsaken!!!

Har hunnit med lite kort ocksa. Om ni undrar over mina fars dags kort, sa ar det for att fars dag firas den 1a helgen i september har pa NZ! :)

Tack for titten!!!!



Kommentarer
Postat av: Lilo

Huvudsaken när du tävlar är att du har kul! Och att du själv känner dig nöjd med det du gör! =) Jättemycket fint!!!
Jag har utmanat dig i min blog!

Postat av: Smarre

Jag tycker dina bidrag är jättefina! Sedan håller jag med Lilo helt klart!
stå på dig du, du är DUKTIG!!

2007-08-06 @ 07:28:33
URL: http://mariekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback