Ho ho?

Finns ni kvar darute? Det hander ju inte sa mycket pa den har bloggen langre...

:)

Vi har sommar fortfarande. Det har verkligen varit en fantastisk sommar i ar!!! Det betyder mycket tid i lilla poolen for Tova, da och da for Elsa ocksa, men vi later inte henne vara i solen lika mycket. Nasta sommar kanske. Det beror pa om hennes hy kommer vara lika vit som nu, eller lite brunare och taligare som Tovas. Sjalvklart anvander vi solkram, men det racker ju inte bara med det...

Elsa gar nu i princip hela tiden. Det ar ju inte den stadigaste tjejjen i varlden, men hon blir batter och modigare varje dag. Igar hade hon en "ramla-dag", och hade manga nya blamarken vid laggdags, men sa ar det ju. Hon ar duktig tycker vi i alla fall! Lekhagen har forsvunnit nu, och hon ar overlycklig over sin nyvunna frihet, och kan ju dessutom folja efter Tova, mig och Kelly som hon vill!!!

Bada flickorna har varit hos tandlakaren, och hon hade bara bra saker att saga om deras tander. Skont!

For Kelly ar det fortfarande si och sa med jobb, och vi lever lite pa gransen, som vanligt. Jag letar deltidsjobb, men det finns inte sa mycket (INGENTING!). Det ar bara att hoppas att saker och ting ordnar sig. De brukar ju gora det...

Sakert finns det mer att rapportera, men kan inte komma pa vad just nu!

Har kommer lite bilder i alla fall. KRAM!













Kommentarer:
Postat av: Anna i Malmö

Jag är här! Mig blir du inte av med så lätt! ;)



Vilka sötnosar! Älskar bus-bilden av Elsa! :)

2010-02-09 @ 21:05:01
Postat av: Johanna

Tova och Elsa är så fantastiskt fina! Önskar så att vi får träffa dem snart. Kram

2010-02-10 @ 09:51:42
Postat av: Annas mamma

Här är jag!

Måste ju titta till dina söta flickor lite då och då!

Birgitta

2010-02-14 @ 13:55:37
Postat av: Jenny Schäder

Hej:D fin blogg:D och fina bilder:D ha en trevlig måndag:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits