21 maj 2008

Host host host host host host host host host!


Kommentarer:
Postat av: Lillan

Hallå min lilla sångfågel!



Hualigen sicken massa baciller det är på NZ?!

Nä nu får ni ta o bli friska! Själv går vi faktiskt i väntans tider.. Bebben har bråttom att få komma ut så nu är det sängläge som gäller i minst 4 veckor.

Beräknad tid är den 8 juli men i den här takten så verkar den komma tidigare.. Ska till förlossningen idag o få extra järn tillskott. Ligger på tok för lågt.



Tina har varit hos pappa i två veckor så vi har hunnit umgås en hel del. Hon åker till Dalarna o till Masesgården, där jag var när jag fyllde 30 år, nu på lördag o ska vara där o meditera i en vecka. Sen kommer hon nog samtidigt som ni till Småland.

Daniel, fästmön Whitney, Stephen ev Johan, jag med familj, Fia med familj, mamma, Flemming, Yvette o Sophia ska alla ut till pappa under midsommar. Ska bli jätte roligt.

Jag ska även bli faster inte bara till Daniels bebis utan till min bror Tottes bebis, dom ska ha i sep/okt.

Nu är det många detta året som är nyfödda.

Min närmaste kusin Therese fick i februari, Lynn fick i april, jag ska ha i juli, Daniel ska få i sep o Totte i sep/okt.



Ja så ser livet ut just nu. Ser fram emot att ni kommer. Ja det gör vi alla.



Yvette hoppas på att Henrik skriver under papprena så hon kan flytta till Sverige under detta året.

Fias barn nr 3, Sanna som fick barn vid 17 år, ska separera. Det är trist men tydligen är killen alkis! Dricker varje dag o kommer nu att förlora sitt jobb.



Ja annars är väl allt bara bra. Behzad o Eva lever o har hälsan. Sam mår bra o växer ännu mer. Han är en liten kopia av Behzad. Du kommer att träffa honom när ni kommer.

Pär o frun Ia har fått ännu en bebis, tror att det är nr två el tre.

Saman o Anna som bor inte så långt från Pär i Lund mår bra. Deras barn är stora, 7 o 3 år. Kan vara en liten på gång.



Ja det var väl allt från skvaller pressen Uppvidinge kommun med omnejd...



Sköt om dig o pussa på familjen. Längtar .... Lillan

2008-05-21 @ 12:19:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits