27 mars 2008

Vilken stolt mamma man ar idag! :) Tova har haft sin forsta hela dag pa dagis, och det gick jattebra - forstas!!!

Hon var bara ledsen i ett par minuter efter jag hade gatt, sen lekte hon glatt hela dagen. Hon at varenda liten bit vid alla mal - till och med yoghurt som hon vagrar ata hemma! Hon sov till och med middag - om an liggvagrande i borjan, men utan att skrika. Sen ville hon INTE aka hem nar det var hamtning! Jag drar en lattnadens suck... Det ar skont att veta att hon verkar trivas, aven om jag vet att det sakert kommer jobbiga dagar!

Och imorgon ar det MIN forsta dag. Mycket spannande!

Vi har fortfarande sommar och varmt har, sa da kan man springa omkirng i bara trosor - om man ar Tova alltsa!

:)

image318

Kommentarer:
Postat av: Ingela

Skönt att ha första dagisdagen avklarad! Riktigt bra foto också.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits