23 mars 2008

Vill borja med att undra hur min hjarna funkar egentligen... Jag bar omkring pa sa mycket onodig information! Idag till exempel minns jag att det ar J's fodelsedag. Vi gick grundskolan tillsammans, och jag har inte traffat honom pa typ 10-15 ar. HUR viktigt ar det da att komma ihag att det ar hans fodelsedag idag? Betyder det att jag glomt nagot mycket viktigare?

Ja, ja...

Kelly och jag kampar fortfarande med var magsjuka, vi mar fortfarande inte speciellt bra. Trots detta akte Tova och jag till lekparken idag, hon ar ju sa uttrakad flickstackarn... Dessutom ar det en sa solig och varm pask (26+ idag), sa man kan ju inte bara inne och sura!

Det ar haftigt att se hur Tova vagar mer och mer for varje besok i lekparken! Gungorna gillar hon fortfarande inte dock...

image315


Nar vi kom hem och hade atit middag kande jag att en promenad skulle vara bra for mig och magen. Detta fina par stotte jag pa pa vagen!


image316

Det ar harligt att bo pa landet! Hoppas alla ni som laser har haft en undebar pask. KRAAAAAM!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits