1 januari 2008

Gott nytt alla!!!

Det blir inget langt inlagg, jag ar super trott... Det ar kanonvader har just nu, sa vi har varit ute i solen hela dagen. Man blir trott da... :)

Julen var helt OK har, har fortfarande svart att kanna julkanslor nar det ar sommar ute... Tova fick traffa sina kusiner som bor 4 timmars bilresa bort, sa hon var glad och nojd. Att hon ocksa fick massa roliga paket gjorde ju inte saken samre forstas! Kelly jobbar nastan varje dag tyvarr, sa vi har inte fatt mycket tid tillsammans. Forhoppningsvis blir det battre om en vecka eller sa, nar jobben han har nu ar avklarade.

Nyarsaftonen var lugn och stillsam. Vi somnade innan tolvslaget, alla tre! :)

Jag har en liten lista med "nyarsloften". Hogst star som vanligt min viktminskning, men det har ju inte gatt sa bra forut, sa vi far se hur det gar den har gangen... Har i alla fall varit duktig idag, och det ar ju alltid nagot!
 
:)

Ett annat "lofte" ar att jag ska vara lite mer flitig har pa bloggen. Inte for att ni ar sa manga som tittar in har, men i alla fall. Det blir kanske inte sa mycket roliga inlagg, men har bestamt att jag ska forsoka ta ett foto om dagen, och lagga upp har. Om inte dagligen, sa flera ganger i veckan i alla fall. En liten inblick i var vardag for er som tar er tid att klicka hit!

Dagens bild visar hur det ser ut nar Tova ater frukost i sin spoket Laban-tallrik som hon fick i julklapp av sin mormor och morfar!

image218



Hoppas ni alla far ett underbart 2008! Bara drygt 160 dagar tills Tova och jag kommer till Sverige!!! KRAM!

Kommentarer:
Postat av: Lovisa

Gott Nytt År till dig och familjen! I år ses vi! Kramar L&F

2008-01-01 @ 12:09:58
Postat av: Anna

GOTT NYTT ÅR från Malmö!

KRAMAR!

2008-01-01 @ 13:03:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits