20 augusti 2008

Hopplala vad det var daligt med uppdateringar har...

Vi ar sjuka, hela familjen. Feber, snor och hosta sa det star harliga till for oss alla tre. Inte sa kul. Tova vill inte sova pa natterna, sa jag har suttit uppe med henne flera timmar varenda natt. Precis nar vi hade fatt hennes "sova sjalv rutin" att funka. Suck. Sa vi ar trotta och sura ocksa, allihop... :) Kelly har jobbat fastan han ocksa ar sjuk, han maste ju det i vart lage.

Vad galler huset har vi en kopare, vi har till och med ett kontrakt! MEN - det finstilta ar att de maste forstas salja sitt hus for att kunna kopa vart... Forsta helgen i september ar det auktion pa deras hus, sa hall tummarna for att de saljer!!! I sana fall flyttar vi den 29 september. Vart vet ingen...

:)

Graviditeten ar fortfarande ingen hojdare, men nu ar jag ju nastan halvvags...

Jag har sokt ett deltidsjobb inom rekryteringsbranschen. Det ar ett tremanadersvikariat, sa det skulle passa perfekt. Jag hoppas att jag i alla fall far komma pa en intervju!!!

Har kommer ett (inte sa snyggt, men i alla fall) foto pa mig och magen i vecka 17. Ocksa ett foto pa en sjuk och grinig Tova. Hall till godo...






Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits