1 april 2008

Antligen funkar blogg.se igen! Det har varit uppdatering pa gang i nagra dar, sa jag har inte kunnat komma in och uppdatera min lilla blog... :(

Hur som helst, nu ar jag tillbaks!

Och - nu har de kommit. Det tog inte lang tid for dem att na vart hem - dagisbacillerna... Tova har varit snuvig och febrig de senaste dagarna. Saklart. Maste saga att hon varit snall anda, lite jobbig far man ju vara nar man ar sjuk. Vi hoppas att det ar en lindrig variant denna gangen, sa att hon kan vara pa dagis torsdag och fredag.

For mig gar det bra, pa jobbet. Det ar mycket att halla i huvudet, och jag ar inte van att vara staende hela dan, sa lite huvudvark och fotvark blir det... :) Inget som man dor av dock! Min storsta arbetsuppgift for tillfallet ar inventerign. Inte sa kul, men man lar ju sig priser battre, och var man hittar alla saker i denna lilla och roriga butik! Positivt tankande tack!!!

:)

Nu nar Tova varit lite sjuk, har hon ju inte varit MINDRE bestamd an vanligt... Bilderna nedan visar nyaste favvis skorna - arvda av en annan svensk flicka, som nu akt tillbaks for att bo i Sverige med sin famlij. Speciellt snyggt med pyjamas - eller hur? Det kan berattas att INGA ANDRA SKOR ar tillatna nu!! Tur att det regnar da...

image322



image323

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits