Tova 14 manader

14 man

Tova ar nu 14 manader. Hon gar nu, men det ser ratt sa roligt ut. Hon gar som en fyllekaja, och trillar omkull konstant. Men sot ar hon... :)

Hon ater och sover hyfsat, och ar duktig pa att trotsa... Hon har val sitt temprament fran mamma kan man gissa! Just nu ar hon frisk fran forkylningar, antibiotikan hon fick for en vecka sen gjorde susen, men det ar ju bara en tidsfraga innan nasta forkylning kommer. Forhoppningsvis ar det mindre bassillusker i luften under sommaren. Yeah right...

I ovrigt haller jag pa mkt med min scrapbooking. Det blir manga sena natter, jag tycker det ar fantastiskt roligt! Det kan bli en och annan hemmagjord julklapp i ar kan man misstanka!

I helgen drar jag och Kelly till stan for att sla klackarna i taket, hotell ar bokat till och med! Tova far sova hos farmor & farfar. Sen pa sondagen hander det en liten grej som jag kan rapportera om ifall allt gar bra. Hi hi. Kul med hemlisar...

Fotot ovan ar pa Tova nar hon tar en liten fikapaus i MIO-vagnen! Kram pa er i Novembermorkret!

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Vad då hemlis?
Vad är det som händer på söndag förutom att det är någons (inga namn nämnda) viktiga dag. Du kan ju inte skriva så där och tro att jag kan vänta in nästa inlägg. det är bland det värsta jag vet.
/Johanna

2007-11-13 @ 16:55:01
Postat av: Björn

Word! ^^

2007-11-17 @ 00:25:18
Postat av: Iréne

Grattis på Födelsedagen.
Hoppas den har varit fin, här är det disigt och ruggigt.
Kram
Iréne och Tomas

2007-11-18 @ 08:57:18
Postat av: Anna i Malmö

Nu är det i alla fall söndag här i Sverige...

;-)

Grattis på födelsedagen!

2007-11-18 @ 15:01:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits