Helgen

Japp, sa var man 35 da. Har kommer en sammanfattning av fodelsedagshelgen!

Lordag
Droppade Tova hos Kelly's foraldrar efter frukost, och akte pa scrap traff i ett par timmar. Efter det akte jag o Kelly in till staden och kakade en god lunch tillsammans i solskenet. Tank att det ar somrigt pa min fodelsedag pa Nya Zeeland!!! :) Vid 14-tiden traffade vi syrran, och begav oss till tatueringsplejset, dar jag gjorde min 4e tatuering, och syrran sin 3e. Ont gjorde det som vanligt, men vart det! Ar mkt nojd!

Efterat kande vi att det var dags for vin, sa det blev ett par glas tillsammans med syrran. Sen var det dags att checka in pa hotellet. 5-stjarningt minsann! Kelly's present till mig.

Jag somnade pa soffan medans Kelly kollade cricket pa TV. (boooooooooring)

Pa kvallen kakade vi middag med syrran och nagra av vara andra kompisar nere vid viadukten i stan, mycket gott och mycket trevligt. En del skumpa blev det ocksa innan vi drog oss tillbaks till hotellet...

Sondag
Vi borjade dagen med en harlig hotellfrukost. Ar det fodelsedag sa ar det!

Sen akte vi och hamtade Tova som bara hade sovit 8 timmar, hon brukar sova 12-13. Kuuuuul...

Sen var det dags att utratta det dar hemliga jag skrev om i forra inlagget. Lovade att beratta om allt gick vagen - men det gjorde det verkligen inte!!!! Jag far val beratta anda. Det ar ju inte varje dag man gor bort sig som jag gjorde, pa sin fodelsedag och allt!

Jag hade anmalt mig till en audition for en ny sangtavling pa TVNZ, det heter "The Singing Bee". Nagra av er vet kanske vad "The Spelling Bee" ar, detta ar da sangvarianten. Jag trodde det skulle handla om karaoke, men ack sa fel jag hade. Det hela gar ut pa att sjunga RATT, och inte nodvandigtvis BRA. For bra tycker jag nog att jag kan sjunga... :) Det tyckte de ocksa, men nu var det ju inte det det handlade om markte jag snabbt... Dar stod jag och fick valja pa 4 olika sanger - alla pojksanger, tre av dem NZ sanger. Hmmmmm... Valde den fjarde alltsa. De satte igang den lilla karaokemaskinen, sa jag fick musik i hogtalarna, och texten i tv'n. Sen stangde de av bade text och musik och jag skulle sjunga vidare - RATT text och RATT melodi. Ha ha ha ha ha!!! De som kanner mig vet att jag ar urdalig pa att komma ihag texter, och dessutom sjong jag nu en sang som jag inte visste melodin till!! Jisses vad jag gjorde bort mig, och filmad blev jag ocksa!!!

Innan de sa "vi hor av oss" sa de att jag hade en kanonbra rost och allt det dar, men att programmet gar ju ut pa att man ska kunna texter. Sa - de hor garanterat inte av sig!!! Och om de mot all formodan skulle hora av sig, kommer jag garanterat avboja. Nog med pinsamhet pa film redan! Sa kan det ga!

En bra historia att beratta for barnbarnen...

Nar vi sen kom hem var Tova helt slut forstas, och var den grinigaste tjejen man nagonsin kan tanka sig. Ett passande slut pa en katastrofal fodelsedag... :)

Har kommer bild pa hur vi sag ut med nagra glas vin i kroppen!

b-day


En tjurig Tova...

suris


Tack for grattishalsningar! Kram fran oss!

Kommentarer:
Postat av: Anna i Malmö

*skrattar*

Fast hon är ju lika söt när hon är tjurig som när hon är glad. ;-)

KRAM!

2007-11-21 @ 18:19:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits