Tova 4 manader

Idag ar Tova 4 manader.... Nagon maste ha satt en raket pa 2006, for det forsvann i en jakla fart!! Det ar harligt att se Tova vaxa och utvecklas, men ocksa lite skrammande att det gar sa fort...

I mandags o tisdags tog vi tillsammans med C, L & F en tur upp till norra NZ. Vi hade fruktansvard otur med vadret tyvarr, sa en del av utflyktsmalen blev lite misslyckade... Cape Reinga till exempel, den nordligaste spetsen av NZ brukar bjuda pa makalos utsikt. Tasmanian Sea & Pacific Ocean mots dar, men vi sag inte langre an 2 meter framfor oss pa grund av feeeet dimma. Blaste storm o regnade gjorde det ocksa. Men picnic pa Ahipara beach smakade gott anda! Pa tisdagen stannade vi pa norra NZ's basta fish and chips stalle. Mums!


Ett dimmigt Cape Reinga


Picnic i blasten


Gott m friterad fisk o potatis


Moster & Tova


Moster o Tova


Gudmor & Tova


Gudmor o Tova


Tova 4 manader - i mammas gamla klanning!


Tova 4 manader

Kommentarer:
Postat av: SolDalen

Hejsan och grattis till ett vackert bröllop!
Visserligen var jag ju inte med men det är vackra kort av er två. Och det är sannerligen en mycket söt liten tös ni har blivit föräldrar till - Grattis!!

Vad fick dig att flytta till NyaZeeland? Ni valde inte att bo i Sverige? Bara en stilla undran. Jag kommer att återvända till din blogg, är onekligen intresserad av att se nya nyheter om din lilla tös och annat.. *ler*

Önskar ER tre ett mycket gott och harmoniskt 2007 med mycket glädje och hälsa

Kramar från ett i stort- sett- snölöst- norrbotten

Lägger till dig som kompis om det är okej?

Ha det så gott

/IKA

Postat av: Lillan

Hon är då det sötaste som finns!!!
Hon är en docka som bara blir sötare o sötare..
-avundsjuk? nääää inte då! ;-)

Bilderna är fantastiska att titta på o det känns inte så långt borta när man har er på bloggen..

Här vräker snön ner o ungarna är överlyckliga! Svårt att få in dom på kvällarna..men det är skönt samtidigt. Dom somnar snabbt! :-)

Jag måste ta mig i kragen o skicka över llite kort..
Ska sätta mig en kväll o fixa det.

Ha en skön vecka så hörs vi snart...kärlek i massor Lillan o pojkarna

2007-01-22 @ 20:55:52
Postat av: Yvette

Hej Annelie.

Grattis till bröllop och gudomligt söt bäbis. Hoppas att du mår bra och att du trivs där borta. Så fort jag vinner på lotto tar jag med mig Lillan och kommer över och hälsar på. :o)
Jag går bara och väntar på att min lilla tjej ska komma ut. Känns som en hel evighet till den 22 mars. (hjälper ju inte att ha svullna fötter och foglossning.)
Ta nu hand om dig och lilla Tova.
Stor kram från Yvette.

2007-01-27 @ 12:42:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits