Hemlangtan igen

Har gar vardagen sin gilla gang. Kelly har kli i fingrarna, sa han har borjat renovera i fortid. Han rev ner en vagg haromdagen. Joda...

Kelly gor det har...

Tova slapp oljudet i sina fina horselskydd!!!


...sa Tova maste ha horlurar!


Andra spannande nyheter ar att Tova har fatt borja smaka lite mat. Ett par teskedar "baby rice" mitt pa dan, o sa provar vi valling till kvallen. Efter att ha haft en monstervecka utan somn tog vi beslutet att prova det, o det verkar "peppar peppar" som om det funkar. Sa har lag hon nar vi vaknade i gar morse...


Sa kan man ocksa sova...

Annars ar allt OK...

Men, det maste erkannas... Trots sol o varme pa underbara Nya Zeeland har jag lite hemlangtan... Saknar er mina nara o kara. Onskar att jag kunde vinna pa lotto sa att jag kunde fa komma hem en svang! :) Naval, vad ar val en bal pa slottet....


Kramis!!!


Ute med mamma

Kommentarer:
Postat av: Lovan

Vi saknar dig också! Kramar F & L

2007-02-21 @ 22:12:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits