Tova 7 manader

Jajamen, Tova ar nu sju manader. Stoooora tjejen! Vi borjar fa kallare har nu, o pa kortet nedan ser ni Tova redo for varan promenad idag. Den blev kort da det kom manga regnskurar... :)

I eftermiddag kom tva av Kellys systerdottrar hit for att stanna over natten. De har lekt med Tova forstas, o hon har skrattat konstant. Hon skrek o skrattade sa hon kiknade till o med. Helt underbart att bevittna! Hon gillar helt klart att leka med andra barn... M ar 9 o H ar 11, men har en lillebror sa de ar vana att ta hand om o roa sma bebisar!

Vi pysslade ocksa ett tag, o M & H fick gora varsitt kort med mina scrap-grejjer. Resultatet kommer jag visa pa min scrap-blogg.

Ska nu ga till sangs i ett mycket kallt sovrum. Maste inforskaffa ny heater tror jag... Tova ar proffs pa att sparka av sig filten, o jag vill inte att hon ska ligga dar o frysa!

KRAMIS!!!


Tova 7 man

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits