Tänder

Glad Pask allihop! Har firar vi inte det speciellt, at ett litet agg av choklad igar, det ar val det enda... :)

Annars inte mycket nytt att rapportera. Hade min forsta kvall borta i torsdags, Kelly fick ge valling o lagga barnet. Det gick utmarkt for oss bada, jag ringde bara hem en gang - langt efter Tovas sovtid. Ar stolt over mig sjalv... :) Jag o S gick pa ny jazzklubb o lyssnade pa ett gang unga musiker. Helt OK. Behallningen var en ung tjej med dreads pa bas som var helt otroligt duktig. Cooooooolt med kvinnlig basist! Jag drack till o med ett glas vin. Det var ett tag sen sist, o jag blev sa trott sa trott... Far se nar jag ger mig ut pa aventyr igen! Hi hi...

Tova har lange haft tva tander pa G i underkaken. Nu ser man dem ganska tydligt, forsokte fanga dem pa bild... Resultatet:


Teeth

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!



Kommentarer:
Postat av: Börje

Jazzklubb letade vi ju efter med ljus och lykta! Var det ett schysst ställe? Kul att du gick ut! Imorn kommer tjocka släkten...Glad Påsk-kram!

2007-04-07 @ 09:48:06
Postat av: Anna i Malmö

Åh, så söööööt hon är!!!!!

2007-04-08 @ 19:22:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits