Mirakel

Ja nu vet nog nastan alla som borde, hoppas jag inte glomt nan...

Jag ar GRAVID! Tanka sig... Mot alla odds vaxer det nu en liten swewi i min mage!

Jag ar nu drygt 14 veckor gangen, o det har varit fysiskt tungt. Allt det vanliga med illamaende o sant, magont o huvudvark o allmant kass... Men, vad gor det, det kommer ju en bebis i September!!!

:)

Nedan ett foto nar jag ar 12 veckor. Syns inte sa mycket skillnad for er som sag mig i julas, mage hade jag ju innan jag blev pa smallen! For er som inte har sett mig pa ett tag - japp - jag ar en tjockis, men lika glad for det!


:)


12 veckor



Mer nyheter kommer sa smaningom, KRAM!!!

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Jag tänkte nog att det var dags att gå ut med nyheten på bloggen snart.
Är så glad för er skull...och angående illamåendet:
det blir fina barn när man mår dåligt. Tro mig!! Vi har två bevis här hemma som du vet...
Kram Johanna

2006-03-15 @ 14:12:18
Postat av: Christopher

Glad för din skull, Annelie! Skickar värme och lyckönskningar.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits