33 veckor


I KNOW I KNOW I KNOW, det var lange sedan jag skrev ett inlagg. Bild forst, sen mer om vad som hant o hander... Josses vad magen vaxer...

33 veckor

Allt har i princip gatt enligt planen, men var tvungen att overnatta pa sjukhus i tisdags, da jag ater igen hade grymma magsmartor. Denna gangen var det dessutom mer i nedre delarna, sa jag var orolig att nagot verkligen var fel. De satte tva monitorer pa magen, en som matte babyns hjartslag, o en som matte eventuella varkar. Allt sag bra ut dock, sa jag fick komma hem i onsdags morse, trots att jag fortfarande hade ont. Naval, inte manga veckor kvar nu...

:)

I helgen var vi uppe hos Kelly's syrra, 4 1/2 timma norr om Auckland. Minsta lilla systersonen ar nu 9 mander gammal o saaaaaaa sot. Kolla in...

Blaize

Sist vi sag honom, typ 5 manader sen, hade han inget har, o var inte riktigt sa brun. Cool kille... :)

Annars ar allt som vanligt... Det ar meningen att jag ska jobba en manad till, men jag ar inte saker pa att jag kommer palla. Visst, jag jobbar bara tre dar i veckan, men nar man inte sover o kanner sig som en flodhast, tja... Det ar helt enkelt tyngre an vad jag trodde att det skulle vara! All in all har jag bara gatt upp 4 kilo hittills, men som ni kan se pa bilden ar jag GANSKA sa stor...

:)

I veckan ska jag tvatta babyklader o packa BB vaskan, laga mat o frysa in, o nasta helg eller sa ska Kelly installera bilstolen. We are READY!!! Typ...


Naval, hoppas ni har det soligt o fint var ni an befinner er. Har har vi fortfarande laga temperaturer o manga regndagar...

Jag ser fram emot fina semesterbilder fran er all i mailen...

:)

KRAAAAAAAAAMIS!

Kommentarer:
Postat av: Lillan

Hej lilla hjärtat!
Du är bara fööör söt med din sköna mage! Hoppas verkligen att du mår bättre o att allt är som det ska.

Nu till nyheter.... Yvette o Henrik ska ha barn!!!!! Jo det är sant! Man kan inte fatta det bara. Äntligen är det hennes tur...först du o nu Yvette...! Helt otroligt! Bebisen som vi alla tror är en tjej kommer inte förren i april -07. Så det är nytt, nytt, nytt.

Kim, Fias barn nr. 2, ska förlova sig med sin Frank...Som är helt underbar.
Lynn, barn nr. 1, tänker antagligen separera från sin fästman Andreas.
Eivind har fått åka akut till sjukhuset efter att ha fått ett sår på foten, som sedan blev infekterat. Tur i oturen var det kraftigt infekterat men en början till blodförgiftning.
Nu kan man efter fyra dagar se en fot o ett par tår...?!
Flemming ska äntligen ta MC kort o har nu förberett allt o ska i veckan börja teorin.
Mamma har köpt ännu en hund, King Charles Cavalier ( stavas säkert inte så men du vet vad jag menar )
Nu har hon två o har jätte roligt o ska på första utställningen om ett par veckor..
Pappa sliter o sliter med sitt nya hus. Vi är där ute så ofta vi bara kan o hinner. Det blir mer nu efter att han köpte mig en bil..Volvo-88 745:a...men den är kanon o jag är glad att ha en bil. Jag har lärt mig motorsågen o traktorn...!
Nu fattas bara träskor o lantmännen kepan!! Ha ha ha
Adrian har kommit hem från Behzad o allt är som vanligt...mycke gnäll, bråk o tand gnissel. Värmen gör sitt ska jag säga. Alla lider o barnen mår lika dåligt som vi vuxna.
Vi har hämtat hem en katt kompis till vår lilla katt. Men det verkar inte gå så bra som jag trodde att det skulle göra. Nisse, vår katt klår upp Snurre, den nya. Jag hoppas att det blir bättre om ett par dagar.
Behzad o Evas pojk, Sam, växer o blir bara sötare o sötare. Han är så vansinnigt lik Behzad att man häpnas.
Daniel, Tinas äldsta, har nu blivit rånad andra gången i Canada...?! Den här gången misshandlade dom honom riktigt ordentligt också. Sen försvann han o ingen visste var han var. Men efter ett par veckor kom ett tecken från en kusin till honom o sa att han var där..jävla unge! Tina var så ledsen o orolig. Hon hade även varit o tänkt beställa biljetter för att ta sig till Canada.
Johan är i Spanien o är någon slags fritidsledare på ett hotell. Han har lite fitnes o annat med ungdomar. Men verkar som om det är lite mycke supande o pappa är inte glad över penga flödet.
Jag har börjat i en mulle grupp o ska nu till hösten starta en strövargrupp som vänder sig till barn mellan 6-10 år.
Jätte roligt o pojkarna tycker att det är kanon.
Nu ska jag fixa o dona lite så vi får höras en annan dag lilla sång fågeln. Massor av kramar... Lillan

2006-07-26 @ 15:04:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits