Nya hemmet

I gar var forra agaren till vart hus pa besok for att hamta post osv. Han lamnade en hog med papper till oss, o dar hittade vi en flygbild pa var tomt. Coolt! Det kanske ar for smatt for att se, men har ar den i alla fall. Vi ar nr 244!! :)




Nya hemmet


En triangel som heter duga. Nar jag ar battre i ryggen o det har slutat regna ska jag ga pa bush-aventryspromenad... :)

Kelly ar o jobbar idag, sa skont att han antligen ar battre...


Idag var jag o kopte doppresent till lilla Jonna. Vi missar dopet forstas, men forhoppningsvis gillar hon presenten fran oss... I kopcentrumet slog mig den hemska insikten att hela NZ vferkar tro att det ar jul snart. Juldekorationer o julsanger o hela kittet i var o varannan affar. Det ar ju inte klokt!!! Det ar 3 manader kvar halla!!!

Chockad...


Kramis!
//Annelie

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits