Ryggen

Jaha... Dags att klaga lite igen da...

I mandags nar jag promenerade i solen tillbaks till jobbet efter lunch snubblade jag pa trottoarkanten. Jag ramlade inte, men lyckades krangla till ryggen o fick panikont. Tur i oturen var att sjukgymnasten som ar i samma byggnad som jobbet hade tva aterbud, sa hon kunde jobba pa mina muskler direkt i en timma. Sen fick jag aka hem o vila med smartstillande o voltaren. Var hemma hela dagen igar, men idag ar jag tillbaks pa jobbet. Kakar stora starka smartstillande...

Jag fick panik i mandags o tankte att "nu ar det kort igen, tillbaks pa ruta ett". Det ar nastan tre manader sen jag gjorde mig illa forsta gangen, o jag har sa sakteliga borjat kanna mig battre. Tills i mandags... Jag ar inte tillbaks pa ruta ett, men det ar helt klart samre igen. Aldrades 30 ar pa 2 sekunder...

@#$%^&*(^%$#%^*($


Det ar ju i alla fall soligt, o de har lovat varmt hela veckan! Alltid nagot...

Kramis
//Annelie


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits