Nudlar

Hur det an ar i varlden med bomber o annat maste man ju ata... Granne med jobbet har precis en ny restaurang oppnat "Wok'n'Noodle". UNDERBAR mat. Fantastiskt! Dar blev det fredagslunch idag! Yum yum! Vart kontor ligger i stan, men inte i smeten, sa det ar ganska tunnsatt m lunchrestauranger har. Jag brukar vara duktig o ta med mig lunch allt som oftast, men ibland vill man ha borta-lagad mat lixom... :) Nu finns basta restaurangen granne med oss. LOVELY!

 

Idag ar det 2 ar sen jag kom hit. 2 ar, fatta!!! Jag fick present av en av vara kunder idag, de kom ihag att jag namnt att jag kom hit den 8 juli 2003. Gulligt va? Kiwisarna ar ett harligt folk allt som oftast maste jag medge. Jag o Kelly ska fira med att ga pa "fin" restaurang ikvall. Sa idag blir det mycket fin mat!! Tjockare o tjockare blir jag... :)

 

Det var sol o ca 15 grader plus nyss, men nu regnar det smaspik igen. Langtar efter svenska sommaren. Ja ja...

 

Skot om er!

Kramis

//Annelie


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits