Harry Potter

Idag fick jag lon - kopte vantar o Harry Potter pa lunchen. Kanner mig som en ny manniska!!! Kan ocksa bero pa att min envisa forkylning ANTLIGEN ar borta. Tror jag...

Det ar jattestressigt pa jobbet. Allt jag vill ar att ga hem o satta mig framfor brasan o lasa om Harrys nya aventyr. Tank att fantasi kan vara sa lockande! Tank att det kan vara sa oinspirerande att jobba...

 

Ann pa mitt jobb visade foton fran hennes dotter idag, hon ar i Sverige. Roda stugor, svarta insjoar o underbara solnedgangar... Hemlangtan... Sommaren pa NZ ar ocksa fantastisk, men det ar ju inte sommar nu! Naval... Vad ar val en bal pa slottet?

 

Saknar mina vanner...

Kramis

//Annelie


Kommentarer:
Postat av: Lillan

Lilla söta sång fågeln min...
Inte ska du längta hem när vi andra längtar bort!
Allt är inte grönare... jo men vänta nu.
Du flyttade till en grön oas och träffade mannen i ditt liv... Och vi andra får stanna kvar och ..ja vad fan får vi. Köttbullar och makaroner, regnig sommar, myggbett, höga skatter och inga jobb, killar som redan är upptagna och inte är villiga till att ta risker, killar som är så snygga att dom bara finns på tv ( ?! ), samma skog som för oss är upp och ner sen stormen, algblommning i havet och kräksiga barn och hundar... Nej du ska vara glad lilla sång fågeln att du sitter där och har det bra. Okey lite hem längtan kan du få ha, men bara lite. Var nu bara rädd om dig och gör bara sånt som du blir glad av. Kärlek i massor Lillan

2005-07-19 @ 22:01:29
Postat av: Lillan

Nu har jag en egen blogg!
lillansoderberg.blogg.se
Kolla om det funkar är du snäll... Jag är helt ny på det här och har inte gjort allt rätt men det ser så ut så..
Puss Lillan

2005-07-19 @ 22:53:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits