Fredag

Antligen fredag. Det har varit en enormt trakig vecka. Allmant trist bara... Nar jag dessutom vet vad som hander hemma i Svedala kanns det trist att bara ha allman vardag. Jag vet att ni darhemma ar lite oroliga over mina senaste hemlangtankanslor, men jag ar OK. Verkligen. Det ar bara trist att vara langt ifran alla nar det ar den basta o mest handelserika tiden pa aret. Och jag fryser jamt, det ar bara det...

 

Det blir en bra helg, det vet jag. Tradgardsplanering och rugby pa TV'n. Toppen!!!

 

Tre bilder uppladdade idag. Ett litet foto pa mig fran mitt skrivbord, det ar harifran jag skriver de flesta bloggarna... Ocksa pa Kelly's systerdottrar nar de var o halsade pa, o ett pa min egna lilla systerdotter JONNA. Tank att jag ar moster, sa gammalt det later... :)

 

Annelie pa jobbet

 

Niecearna

 

Jonna

 

Kramis

//Annelie


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits