Tisdag

Det ar tisdag o jag har fortfarande ont i ryggen. Det ar 10 dagar nu. Blaaaa.... Ar pa jobbet o har HUR MYCKET SOM HELST att gora. Det blir ju sa...

 

Naval, jag ar ganska glad anda, fick foton pa underbara Jonna pa posten. Kolla in...

Jonna2

 

 

Ingela & Jonna

 

Stolt moster ar jag...

 

Dessutom skiner solen for andra dan i rad! Det ar fortfarande ganska kallt, men solen gor att man skiner upp lixom!!!

 

Pratade m J i helgen o fick nya rapporter fran min kara hemstad. K & A hade varldens underbaraste brollop. An en gang missade jag nara vanners viktiga dag for att jag valt att flytta hit. Det gor ont... Jag missade guddotterns tredje fodelsedag, precis som jag missade den andra. TUR att vi kommer hem till jul, annars hade jag nog gatt sonder...  :)

 

 

Ikvall blir det tonfiskpasta till middag o soffan med "Jerry Maguire" pa storbildsteven. Samre kan man ha det...

 

Kramis ♥ ♥ ♥

//Annelie

 

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits