Nudlar

Idag ar det nudeldag. Nudlar fran underbara nudelstallet granne med jobbet. For sen ar jag inte har pa 10 dagar... Jag var hos osteopaten igar som sa "Du maste nog vila ca 8 veckor". Yeah right... Tva dislocated discs o mojligen ischias var beskedet. Sa dar ja... Jag ska darfor vila i en vecka, o sen hoppas vi att jag mar bra nog att jobba igen. Eftersom jag inte far sjuklon MASTE jag ju jobba...


Pa torsdag nasta vecka aker jag o Kelly till Sydney over helgen, ont i ryggen eller ej. Biljetterna ar inte ombokningsbara sa det ar "bar å åk"! :)


Chattade med bade JM o L igar. Det var kul... Fick rapporter om Sverige o hur det ar att vara nygift. Coolt... En paminnelse om hur lange jag o L har kant varann, har en bild fran 4:e klass. Underbart...


Fyran


L hade precis brakat med vannerna J & H, o ser lite rodgraten ut. Tank vad man minns. Jag hade precis klippt av mig mitt fina langa blonda har. Sa jag ser ut som en pojke. Lovely... :)


Nudeldags...
Kramis
//Annelie

Kommentarer:
Postat av: Lovan

Jag var ju inte så snygg i fjärde klass kan man väl konstatera! Freddan kände dock igen mig, vilket jag inte trodde att han skulle göra. Han kände tom igen dig! Nu får du sluta upp med att ha så där ont i ryggen. Säg åt diskarna att sluta bråka! Hälsa från Börje om det inte går över!
Kramar till dig! Nu är det biodags...

2005-08-25 @ 18:40:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits