Lite snabbt bara...

Det ar fredag kvall. Jag har legat i min sang/suttit i en fatolj sedan i sondags morse i princip. Jag har inflammation i ryggen. Har kakat voltaren sen lakarbesoket i mandags. TRIST!!!!! Fattig blir jag ocksa, eftersom jag inte varit anstalld lange nog att fa sjukersattning fran jobbet. :)

 

MEN  - Lycklig ar jag anda eftersom jag nu fatt klartecken pa mitt residence. JAG AR KIWIIII !!!! :)

 

Ville bara saga det alltsa. Nu e det klart...

 

Ska tillbaks till fatoljen o kolla mer film. Mer rapporter om livet pa NZ kommer nasta vecka nar jag e tillbaks pa jobbet.

 

KRAMIS!

//Annelie


Kommentarer:
Postat av: Johanna

Hej vännen!
Vill bara säga Grattis igen till det glada beskedet. Tråkigt med ryggen, men Voltaren kan lindra det mesta. Minns mina gallstensrus med saknad...
Kramar Johanna

2005-08-20 @ 22:56:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits