Fyra pa morgonen...

...och Annelie kan inte sova. Dels ryggen, dels en snarkande sangkamrat. :) Vi har femtio kanaler pa tv'n, men inget intressant att kolla pa just nu. Om jag inte haft ont i ryggen hade jag kunnat packa infor flytten at minstone, men nej. Det ar bara att dricka ett glas kallt vatten o forsoka somna om. Eller? Har redan provat det. Funkade inte.


15 minuter senare nu, har skrivit en sang. Otroligt vad man kan vara kreativ sa har dags pa dygnet. Kanner pa mig att jag inte kommer vara lika kreativ kl 4  i eftermiddag... :)

Tanker pa vannerna darhemma, vad ni pysslar med just nu. Hos er ar kl nastan halv sju pa kvallen, lordagkvall.Mysigt...


Fick mail fran J nyss. Han o S har borjat jobba i NYC nu. Vet hur det kanns att komma till en ny stad, ett nytt land. De har kastats in i arbetsuppgifterna pa en gang, bra tror jag. Da maste de vanja sig direkt vid "sitt nya liv". Later dramatiskt, men ni fattar vad jag menar. Klockan ar halv fem pa morgonen halla... De har heltackningsmatta i lagenheten berattar han. Valkommen till mitt liv. Vad ar det med varlden?!?!? Ar det bara i Sverige vi fattat att heltackningsmattor ar allergiframkallande? Om jag far betamma blir det inga heltackningsmattor i vart nya hem. Men jag vet ocksa att det ar det varmaste o billigaste alternativet, sa...


Nu ska jag kolla in Expressen.se o se vad for skvaller jag kan hitta dar.


Kramis kramis
//Annelie



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits